La Delegació de Comunicació de Junta Central Fallera ha planejat per a enguany una nova edició del “Curs de gestió de la comunicació fallera“. Després del gran acolliment l’any passat, hem volgut presentar un programa diferent que puga servir tant per a nous assistents com per als que ja van participar la passada edició.
Aquest curs preté donar les eines i consells necessaris a les persones que gestionen la comunicació de les Falles censades en la Junta Central Fallera per a poder millorar el seu posicionament en línia i aprofitar l’abast de la xarxa i d’una bona acció comunicativa.
El curs està dividit en 9 xerrades, i cadascuna d’aquestes tractarà d’aconsellar i formar els i les gestores de les falles. Estaran impartides per diferents ponents, expertes i experts en l’àmbit de la comunicació (directores de comunicació, gestores i gestors de comissions falleres, professionals relacionats amb diversos sectors de la festa, periodistes dels mitjans de comunicació dedicats a la informació fallera…)amb la idea d’intercanviar idees, experiències i exemples d’una bona gestió comunicativa.
En aquest sentit, l’aforament serà limitat i per això se sol·licitarà un enviament de confirmació sobre l’assistència al curs mitjançant el correu medios@fallas.com fins al 3 de desembre
com a data màxima. No obstant això, el programa complet s’enviarà en els pròxims dies.
AQUESTS SERAN ELS PUNTS A TRACTAR DURANT EL CURS:
- Dissabte 11 de desembre:
– 9.00 hores. – Presentació del Curs i Benvinguda.
– 9.30 hores. – Introducció a la gestió de la comunicació fallera. La importància d’una bona comunicació corporativa i d’una estratègia definida.
– 11.00 hores. – PAUSA-CAFÉ.
– 11.30 hores. – Relació de les comissions amb els mitjans. Propostes per a una relació fluida i eficaç. Amb la presència de periodistes fallers.
-13.00 hores. – MARC LEGAL. Legislació en les xarxes (Aquesta ponència serà la mateixa que l’any passat. Per tant, aquells que ja l’hagen cursat no fa falta que
es queden).
-14.00 hores. – PAUSA-MENJAR.
-16.00 hores.– Redacció de continguts segons la plataforma (TikTok, Instagram, Facebook, Twitter i web).
-18.00 hores.- Com comunicar segons de què parlem (Falles, pirotècnia, indumentària, música, comissió…). Vocabulari específic que cal controlar. A part, es comptarà amb la presència d’artistes fallers, professionals relacionats amb la pirotècnia, la indumentària, la música, i fins i tot amb la col·laboració de representants de comissions falleres.
- Diumenge 12 de desembre:
– 9.00 hores. – Apps i creativitat en línia.
-11.00 hores.– La importància del llenguatge i la seua aplicació pràctica.
-12.15 hores. – PAUSA.
-12.30 hores. -L’experiència Regala un ninot.
-13.15 hores. – Casos pràctics i presentació final en els diferents formats i plataformes.
-14.30 hores. – Clausura Curs