Qualsevol pot participar en el concurs #quieroserninot2017 pujant un selfie divertit als seus comptes de Twitter o Instagram.
Els rostres de les 3 fotos més originals es convertiran en ninots de la Falla Telefónica 2017
Movistar ha organitzat a València un càsting online per a trobar tres amants de les Falles que vullguen posar la seua cara a un ninot.
La iniciativa, que s’organitza per segon any consecutiu, pretén que qualsevol persona puga convertir-se en part del monument que plantarà la Falla Telefónica al març.
Amb l’hashtag #quieroserninot2017 poden concursar tots aquells majors d’edat que pugen un selfie divertit a Twitter o Instagram. L’any passat, en la primera edició del concurs, més de 400 candidats van pujar la seua foto i van competir per convertir-se en ninot de la famosa Falla ubicada en el carrer Marqués de Sotelo. Per a participar en el concurs cal pujar la foto entre hui i el dia 13 de febrer i eixa mateixa setmana es coneixerà el nom dels guanyadors, que seran seleccionats per un jurat professional format per representants del món faller i de Telefónica.
Els 3 guanyadors de #quieroserninot2017 decidiran si volen cremar el seu ninot junt amb la Falla Telefónica el pròxim 19 de març o si se’l porten a sa casa. A més, tots els guanyadors junt amb un acompanyant podran viure una de les mascletás de 2017 des d’una ubicació privilegiada, el balcó de l’edifici de Telefónica en la Plaça de l’Ajuntament.
#NinotTaronja
Enguany Telefónica i el València Basket s’han unit per a crear una nova promoció en què qualsevol aficionat al bàsquet i amant de les Falles puga posar la seua cara a un ninot vestit amb l’equipación de l’equip Taronja. L’hashtag per a participar en este concurs és #NinotTaronja i els requisits varien ja que el selfie ha de ser obligatòriament amb la camiseta del club València Basket. Este concurs forma part de la col·laboració que Movistar té enguany amb el València Basket amb motiu del 30 aniversari del club i que engloba moltes altres propostes com l’acció Dunkers Movistar.